onsdag, november 24, 2010

30 DAGAR - OLIKA TEMAN

Lite här och var bland bloggar på nätet cirkulerar just nu en slags "30 dagars tema-bloggande". Det går ut på att man varje dag under 30 dagar skriver inlägg med fasta ämnen. Det lät faktiskt ganska roligt så jag hoppar på detta jag också! Men jag kommer förstås skriva vanliga inlägg under tiden också.

Gör gärna samma sak på din blogg! :-)

Dag 01Presentera mig själv
Dag 02Min första kärlek
Dag 03Mina föräldrar
Dag 04Det här åt jag i dag
Dag 05Vad är kärlek?
Dag 06Min dag
Dag 07Min bästa vän
Dag 08Ett ögonblick
Dag 09Min tro
Dag 10Det här hade jag på mig i dag
Dag 11Mina syskon
Dag 12I min handväska
Dag 13Den här veckan
Dag 14Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15Mina drömmar
Dag 16Min första kyss
Dag 17Mitt favoritminne
Dag 18Min favoritfödelsedag
Dag 19Detta ångrar jag
Dag 20Den här månaden
Dag 21Ett annat ögonblick
Dag 22Det här upprör mig
Dag 23Det här får mig att må bättre
Dag 24Det här får mig att gråta
Dag 25En första
Dag 26Mina rädslor
Dag 27Min favoritplats
Dag 28Det här
saknar jag
Dag 29Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

14 kommentarer:

Caroline sa...

Ser fram emot att följa din "30 dagar". Funderar på att anta den utmaningen med!
Hoppas du har en fin kväll o får sova gott!
kram!

Lotta L sa...

Hej!

Jag måste bara säga att du har en fantastisk blogg. Du lyckas verkligen skapa en blandning av allt möjligt. Tack för att du är generös och delar med dig!

Kram
Och med en önskan om att du ska få finnas kvar länge!

Anonym sa...

Jag vill inte skrämma upp dig men med tanke på din huvudvärk skulle jag begärt en MR hjärna.

Fnissi sa...

Hej hopp! Kul - jag tycker det låter kul också och hoppar på det, men ska nog ta det i december, så att det blir som en slags kalender liksom... =)
Kram

mammaV sa...

Åh, vilken rolig idé! Jag som är relativ ny i bloggsvängen funderar också på att göra detta, kanske blir lite lättare att verkligen komma igång med bloggandet då..

Ska bli väldigt spännande att följa dina 30 dagar!

Anna sa...

Vilken rolig grej! Jag har lite torka på idéer till bloggen så den här listan snor jag direkt :)
Hoppas att du mår bättre!

Anna

Anonym sa...

Skriv vanligt också. Det är ju det som är guldet. Det finns alltid formalister på alla områden och tydligen har de även hittat hit. Men jag ska med nöje läsa dina 30 dagar. Hoppas du mår lite bättre. och får sova.

John sa...

Min uppväxt har gjort att jag stenhårt tror på att man måste kämpa för att få något. Inget kommer gratis och jag ger mig aldrig. Det hade gått två sedan jag blev kär och jag var inte ens nära att ge upp. Jag visste att vi var perfekta för varann, det gällde bara att få Linda lika säker.

Anonym sa...

Ååå... det här ska jag med hoppa på!!! :-)

Anna Haapala Silfver sa...

Vilken skoj grej, har sett det på några andra bloggar också...
Hakar på jag med, lite roligt att skriva om liksom ;-)
Om jag startar idag så blir det ju som en liten nedräkning till julafton :-)
Stor Kram till dig fantastiska Linda <3

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag håller på med det här jag också, är på dag 5 (orkar inte skriva något idag)

Mamma Mima på Landet sa...

Tycker den listan e jätte kul! =) Läse fler bloggar som har den. Men jag vet inte om jag vågar ha den själv. hahah... =)
Ska bli kul att höra dina 30 dagar! =)

Hoppas du mår bättre!
Stor kram/Mima

tigglo sa...

Den här listan snor jag till min blogg också!
Hoppas du kan får lite positiva besked snart.
Tigglo

Cayenne sa...

Jag ser fram emot att läsa hos dig, och antar utmaningen i min blogg också!