måndag, november 01, 2010

DAGS ATT BÖRJA RÖSTA!

Härliga, roliga, söta, charmiga, tokiga... ja, bidragen till fototävlingen som har fyllt min mail under den senaste veckan har verkligen fått mig att le mer än en gång! :-) Efter en hel del beslutsångest har tio roliga barnbilder valts ut för omröstning. Jag var inte så bra på att själva välja ut tio. Hur jag än gjorde blev antalet minst det dubbla! Så jag bad våra stora grabbar, Adam och Simon, om hjälp att utse de bästa av dem.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Röstar gör du genom att maila siffrorna på de TRE bilder som du gillar mest till tavlingsbidrag@gmail.com tillsammans med ditt namn och adress. Det är endast tillåtet att rösta en gång/person. Den bild som efter avslutad omröstning den 15 november kl 21:00 har fått flest röster vinner en matstol från BabyBjörn. Lycka till!!

Bland alla som har lagt sin röst på den vinnande bilden lottar jag ut en miljon kronor.. eller ja, iallafall chansen att vinna den genom en trisslott! ;-)

7 kommentarer:

Jeanette sa...

Åh, vad roligt att vårt foto blev en av finalisterna!
Som sagt, idag kan vi skratta åt deras bus med tuschpennorna.
Nu får vi hålla alla tummar o tår att vi vinner!

Mamma till William sa...

Min röst går till min söta vän nr 9 :)

Linda sa...

Ja, det är verkligen helt underbara och härliga bilder som har skickats in! Glöm bara inte att jag enbart räknar de rösterna som kommer in via mail där man angivit sina TRE favoritbilder. Man kan alltså inte enbart rösta på en enda bild (blir då lätt att det är den personen med flest vänner som vinner snarare än den som skickat in den bästa bilden). Någon undrade om man får rösta på sin egen bild och ja, det får man! :-)

Lycka till allihop!

Kram Linda

Lotta A sa...

Åh, vilka underbar bidrag allihopa:-)
Så himla kul att få vara med och rösta.....
Men frågan är vilket jag ska välja?

Kram Kram Från Lotta

Anonym sa...

Bild nr 9

Underbar!! ..lite skit rensar magen

maria sa...

Åh vad glad jag blev att se min dotters bild, och jag tycker även det är toppen att man måste rösta på tre bilder, blir så mycket mer rättvist då.
Jag hejar såklart på trollen men vem som än vinner blir en värdig vinnare.

anna-en ängel i himlen, en på jorden sa...

men vilka underbara bilder.