måndag, oktober 25, 2010

FOTOTÄVLING

Jag skrev häromdagen att ni får hålla utkik efter ytterligare en tävling här på min blogg. Nu är det dags, men den här gången tänker jag ha något som jag faktiskt aldrig har haft på bloggen förut, nämligen en fototävling! :-) Svara på några frågor och skicka in ditt roligaste barnfoto så är du med och tävlar om en barnmatstol från BabyBjörn (värd 1995 kr). Om du har en egen blogg får du även gärna tipsa om tävlingen, men det är inget krav för att få vara med och tävla.

"Jag tävlar på Lindas blogg om en BabyBjörn barnmatstol."

Svara på följande tre frågor:
1. Hur mycket väger BabyBjörn matstolen?
1. 4 kg   X. 5 kg   2. 6 kg

2. Hur mycket bör bebisen minst väga då du bär den i BabyBjörns bärsele Active?
1. 3,5 kg   X. 4 kg   2.  4,5 kg

3. BabyBjörn har en babysitter av mjuk ekologisk bomull. Vad heter den?
1. Babysitter Balance Organic   X. Babysitter Balance Air   2. Babysitter Eco Balance

Svaren hittar ni på BabyBjörns hemsida.

Temat för fototävlingen är "Roliga barnbilder". Maila din roligaste barnbild (max 2mb) + svaret på frågorna till tavlingsbidrag@gmail.com. Glöm inte skriva ditt namn, adress och mailadress.

Av alla bidrag som kommer in kommer jag välja ut mina tio favoritbilder (och som har rätt svar på frågorna) som går vidare till final och där ni kommer att få rösta fram vinnaren. Omröstningen kommer gå till som så att man inte enbart röstar på en enda bild utan man lägger sina röster på de tre som man tycker är bäst. Vinner tävlingen gör den som efter avslutad omröstning har fått flest poäng! 

Skicka in era tävlingsbidrag t o m den 31 oktober. Omröstningen pågår sedan mellan den 1-15 november.

LYCKA TILL!

3 kommentarer:

Linda sa...

Jag älskar att fotografera och har tre barn så foton saknar jag inte :) Väntar nu mitt fjärde och vill därför vara med och tävla om barnstolen! En liten fråga bara: får man skicka in mer än ett bidrag?

Linda

Linda sa...

Ja, det går bra att skicka in mer än ett bidrag, men endast en av bilderna kan gå vidare till final.

kram Linda

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag har tipsat om din tävling här

http://molnboanna.blogg.se/2010/october/babybjorn-matstol-3110.html