fredag, november 20, 2009

MIN SKYDDSÄNGEL

Idag kom ett paket från Inger (hon som sytt så fina selar till min katt) och där i låg en jättefin ängel som hon har gjort. Min alldeles egna skyddsängel! Tack så jättemycket! Det betyder verkligen mycket för oss att ni är många där ute som tänker på oss och hoppas på det bästa när det gäller den här gräsliga och näst intill ofattbara situationen vi hamnat i.



Igår eftermiddag hade vi trevlig besök. Maria och hennes härliga son som snart fyller 3 år kom förbi en sväng och fikade. Fick även en vacker Amaryllis och ett fint kort som hon scrappat. Tack!!


En liten busunge! Eller ja, inte så himla liten heller längre! Han fyller tre nu i december. Jag tycker det var nyss han låg i sin mammas mage ju.


Det fina kortet jag fick med blomman.

Ännu mera fika och trevligt sällskap blev det på kvällen. Då var vi hos Malin m familj och åt kladdkaka. Det är skönt att träffa kompisar och få lite annat att tänka på (men även att prata av sig lite och ventilera sina tankar).

Få 1 nr av Burda eller Kreativ Stick + pärlarmband

Inga kommentarer: