torsdag, november 18, 2010

SMAKA PÅ MAT FRÅN OPERAKÄLLAREN?

Jag brukar ju ge små tips emellanåt om sånt som är gratis på nätet och här kommer ett till. Genom Smartson Testpilot kan man anmäla sig till olika kampanjer. Just nu har de en där 1000 personer kommer få testa Gooh.

Vad är Gooh?
Gooh är hämtmat från en av Sveriges finaste restauranger – Operakällaren. Alla rätter är skapade av Stefano Catenacci. De finns att köpa på över 350 matbutiker. Det enda du behöver göra är att välja vad du vill äta, ställa in maten i mikron och vänta på pipet. Tänk att något så gott kan gå så fort!



•Gooh står för gott och hälsosamt

•Operakällaren utvecklar recepten och smakerna kontinuerligt

•Goohkockarna lagar maten i Goohköket i Järna med de bästa råvarorna för säsongen


•Goohmetoden bevarar smakerna och näringen i maten


•Pipet och Goohmetoden gör att maten blir perfekt tillagad hemma i ditt eget kök

2 kommentarer:

Lotta A sa...

Det ser ut att vara fantastiskt god mat! Spännande när det kommer att komma ut till butikerna, och man köpa hem och kan testa det hemma......:-)

Kram Kram från Lotta

Ps, Vet du vilka butiker det kan komma och finnas i?

John sa...

Jag minns inte vad som utlöste allt men plötsligt small det. En av mina vänner blev slagen av en vakt med en batong så jag flög in. En kraftig spark i vaktens mage fällde honom. Några sekunder senare satt jag i baksätet på en polisbil igen.. ...fuck nu var jag myndig!