fredag, oktober 08, 2010

TUT - TUT - TUT

Sen i förmiddags har vår hemtelefon tutat upptaget och det går inte heller att ringa ut. *suck* Tänkte att jag skriver detta här på bloggen ifall någon av er försökt ringa hit och inte kommit fram. Så ni inte tror att det är jag som sitter och babblar timme in och timme ut... ;-)


Jag har även fått en hel del mail och sms och känner lite dåligt samvete över att jag inte orkat sätta mig ner och skriva tillbaka till särskilt många, men tiden och orken har tyvärr inte riktigt räckt till. Hoppas bara ni inte slutar höra av er för det. Nej, jag uppskattar det verkligen och är så glad över att ni finns!! 

Blev även glad över dagens post. Tack snälla!

 Tack Tanja!! Blev så glad för allt detta. Har inte läst någon av de böckerna, men tittade på just den av Mia Skäringer för ett tag sedan.

Och tack till min snälla vän Suss för detta underbara armbandet!! Hon tillverkar dem i förmån för Rosa bandet. Blev extra glad över att det passade så fint ihop med halsbandet som Christina gjort.

5 kommentarer:

linda brandin sa...

Kul med paket. Mias bok är så bra. Se mailen som vykort. Något någon skickar för att göra en glad men som man inte behöver svara på.

Kram

Lotta A sa...

Super trist med telefonen, men hoppas det löser sig och att ni finner vad det är som är tokigt.

Kul att få en massa överraskningar på posten, det är ju sådant som gör en glad.

Kram Lotta

Suss sa...

Det känns roligt att du tyckte om armbandet. Det är ju också pga dig jag gör den här insamlingen. Visst känner jag folk med cancer och har släkt som gått bort i samma, men du vet att det tar ett tag att få ändan ur vagnen. Du gör så att jag vill engagera mig ännu mer än jag redan gör Linda =)

De passar jättebra tillsammans! Win-win =)

Anonym sa...

Åhhh blev så glad att du tyckte om paketet, lite svårt att välja böcker, och jag vet ju inte hur din ork är, men jag hoppas att dessa kunde få de tristaste timmarna att bli lite lite bättre.

det som är underbart att flera har tänkt samma sak, du berör oss med ditt skrivande, jag skall skicka ett litet bidrag till din resa med, så jag hoppas att vi får se härliga bilder sedan, och ni får det alldeles underbart ower there, du får ta en stor tugga av det Stora Äpplet åt oss.

så jag hoppas att värmen håller höstvindarna på plats, en massa massa kramar till dig och er

Tarja ( helt ok med Tanja med har blivit kallad för det många ggr, mina r och n är nog lika :D)

Anonym sa...

Du kan inte känna att du måste svara folk. bara luta dig tillbaka och skippa alla måsten. och dit hör att svara på alla mejl.
jag hoppas att du har fått din säng och kan sova bättre. och att hjälpen kommer och fixar allt du behöver.