fredag, oktober 15, 2010

OF SUSS

Häromdagen skickade min vän Suss hem ett så sött armband till mig som hon har gjort. Nu har hon även fixat till en hemsida om det är någon mer som vill beställa ett fint smycke av henne. Personliga smycken med betydelsefulla ord eller kanske namnen på de personer man älskar mest är väldigt populära just nu.


Dessutom har hon startat en insamling till Rosa bandet för kampen mot bröstcancer. För varje sålt armband går halva summan dit, dvs 50:-. Så beställ gärna ett du också och gör en god gärning!

Rosa bandet-armbanden kostar 100:-/st.

3 kommentarer:

Anonym sa...

*whohoo* Jag ska genast gå in och beställa ett. Tycker att det var jättefint!

Grabbarna bus är: sa...

Jättefint! Jag sa betälla ett men kan inte förrän den 20:e men la ut en länk på FB om detta :)
(adda mig gärna Linda; Eva Holmberg, Sthlm) Jag hoppas att det ger mer för insamlingen. Kram

Lotta A sa...

Jättefint armband!