lördag, oktober 23, 2010

MIN FINA LILLA KUSIN

Tänkte bara visa några bilder jag tog tidigare ikväll på min söta lilla kusin. Hon fyller 2 år i januari, så det är ju lite åldersskillnad mellan oss! ;-)

Min favoritbild! :-)



 


I mammas famn.

Familjens medelpunkt! ;-)

- Åh hej...

- Å hååå!

Hela familjen... och ja, där ingår även vår lille Erik för han är deras fadderbarn! :-)

Smile!


Erik och hans underbara fadderföräldrar.

Erik och Wilma är födda samma år (2009), men det skiljer ändå nästan ett helt år mellan dem!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbart duktig fotograf du är Linda! Hade jag haft barn skulle jag med glädje velat att du stod som fotograf.. Godnatt!! Många styrkekramar <3

Kristina sa...

ja du är otrolig på ta bilder och fånga det där extra. Kram på dig o hoppas att natten ger vila efter en intensiv dag Kristina i Umeå

anna sa...

Guuud vad fina kort! Vad duktig du är och vilken söt kusin du har! Kram Anna

Anonym sa...

Du tar helt otroliga bilder!!!!

Lotta A sa...

Lika underbara bilder som alltid, då du plockar fram din kamera ......!

Stor kram

Mia sa...

Åh så fina bilder. Du inspirerar verkligen! :)