onsdag, oktober 20, 2010

GRATTIS SÄGER JAG TILL...

Jag förstår att ni är några som med spänning väntar på att veta vem som vann tävlingen där man kunde vinna ett fint sovskydd från Hand by MiMA. För att vara med och tävla fick ni svara på följande fråga.

Hur många kronor går till Cancerfonden under oktober månad när du köper sovskyddet i tyget "star" från Lundmyr? I vanliga fall är det 100:-, men just under oktober månad går hela 200:- till Cancerfonden. Det rätta svaret är med andra ord 200:-!

Jag har nu fått fram en vinnare bland er som svarade rätt och det blev Linda - blivande mamma. Stort GRATTIS till dig! Hoppas ni kommer få lika mycket nytta av sovskyddet som vi har här hemma. :-)

1 kommentar:

Linda sa...

Åååååh tusen tack vad glad jag blir!!!Absolut så lär det komma väl till pass!
Du får även ett litet mail utav mig;)