tisdag, september 21, 2010

NU FRYSER JAG INTE LÄNGRE

Jag kom iväg på vattengympan nu ikväll. Även om jag var jättetrött innan jag åkte så är jag glad att jag gjorde det iallafall. När jag är trött så fryser jag alltid, men nu känner jag mig riktigt uppvärmd och avslappnad i hela kroppen. Det är så varmt och skönt i bassängen där vi har vattengympan, så det är ju perfekt för en badkruka som mig.

Nu ska jag gå och sova. Det känns inte som det kommer vara särskilt svårt att somna ikväll. Men sen är det bara att hoppas på att få sova någorlunda ostört och att det inte är någon liten bebis som tycker att morgonen ska starta redan vid fyra, halv fem...!

Men först vill jag passa på att tipsa om en tävling som min vän Malin har på sin blogg. Där kan man vinna ett sovskydd från Hand by MiMA. Jag har ett sådant till Erik och de är jättefina och användbara!


(klicka på bilden för att komma till tävlingen)

2 kommentarer:

Lotta A sa...

Härligt , att det blev ett varmt och skönt bad för din del.
Hoppas att du kan sova gott i natt. Och att dina små söta barn ,tar lite sov morgon i morgon bitti.....
Så ni inte behöver studsa upp i ottan.

Kram / Lotta

roxanna - kamp efter cancern sa...

du är stark, ramlade in här o ska läsa