onsdag, september 29, 2010

KAN DE FILMA BLOMMORNA ISTÄLLET FÖR MIG? ;-)

Idag har jag fått blommor både av min gulliga mamma och av Lina (en av mina bloggläsare). Tack, jag blev jätteglad för dem! :-) Extra roligt att pynta hemmet med fina blommor eftersom de kommer hem hit och filmar inför Årets mama-hjälte nu på fredag.

Hihi, kan ju åtminstone hoppas på att de vinklar bort kameran från mig lite! Jag framför kameran - nä, den kombinationen går liksom inte ihop. Att se mig själv på bild eller film gillar jag inget vidare. Står bra mycket hellre på andra sidan kameran om jag får välja. Lotta är väldigt trevlig och lätt att prata med så jag ser fram emot att träffas, men jag får ju erkänna att jag är lite nervös för hur det där filmklippet kommer att bli.




3 kommentarer:

Orsakullan sa...

Kommer det visas på TV? Jag har skrivit lite om dig på min blogg. Hoppas det är OK! Kram :)

m i l l a h . s e sa...

Filmklippet kommer bli hur bra som helst!
Kram kram!

Anonym sa...

Det kommer att gå fint ska du se. Det är ju i deras intresse att det blir bra också. Var bara dig själv så går det galant. Kram Sarah