lördag, september 18, 2010

HUR RÖSTAR MAN?

Det är många som undrat hur man gör för att rösta på Årets hjälte-mama 2010. Just nu kan man inte rösta alls. Först ska de komma hem hit och intervjua och spela in ett filmklipp som är några minuter långt. Om jag förstått det hela rätt så kommer klippen sedan att visas på Expressens sajt. Det är även där man kommer kunna rösta på den som man tycker ska vinna.





Jag har inga speciella förväntningar på detta och har lite svårt att tro att just jag kommer att vinna. Blev väldigt överraskad igår när Lotta ringde och sa att jag var en av de som gått till final. Men självklart tycker jag att det är roligt att de valde ut just mig! För även om jag inte vinner så är hela den här grejen att få åka till Stockholm, bo på hotell och gå på gala på Berns något riktigt kul och spännande som jag verkligen ser fram emot!

Fastän senaste året har varit rejält tungt, jobbigt och hemskt på många sätt, så har det också varit ett år då det hänt väldigt många roliga, speciella och oförglömliga saker. Bland annat så har vår lille Erik kom till världen, vi har gift oss i Globen... och så nu detta! :-)

8 kommentarer:

Marie sa...

GRATTIS!!
Oavsett om du tar hem alltihopa så är du värd all uppmärksamhet för din otroliga styrka.
KRAM

Kajsa Bergman Fällén sa...

Stort grattis till nomineringen! Du är verkligen värd att vinna! Kram!

Anonym sa...

Hej Linda, vill också gratulera dig och tror du har stora chanser att vinna, Tycker att du är en helt fantastisk kvinna som du kämpar med allt.Du har så mycket positivitet i dig trots allt du går igenom.Hoppas helgen går bra med friska barn, mycket sömn och att du får må skapligt iallafall.Kram Kerstin.

Lotta A sa...

Detta låter ju fantastiskt roligt !
Vilken upplevelse att Bo på hotell och Gå på gala på Berns , det händer ju inte varje dag......
Så all lycka till.

Kram Lotta

Anna sa...

Du har min röst iallfall!!! Kan inte komma på någon som förtjänar att vinna mer än du! ´Kram Anna

Orsakullan sa...

Wow vad kul! Klart man ska rösta :)

Caroline sa...

Åhh vad roligt! Stort grattis till nomineringen, det är du så väl värd!!!
KRAM!!!

Mamma Fido sa...

Grattis det är du verkligen värd!