fredag, juni 18, 2010

DAGIIIISSSH

Detta var andra inskolningsdagen och man kan nog redan säga att W älskar sitt "dagiiisssh" (som han säger). Det har verkligen gått jättebra och smidigt även idag! :-)

Vi var där mellan kl 9-11. Första timman var jag med, men han brydde sig inte speciellt mycket om att jag var där för det fanns så mycket annat som var mer intressant. Sen testade vi att jag gick därifrån en stund, så jag sa "hej då" och han vinkade lite snabbt åt mig - och fortsatte sedan att leka!

När det var dags att gå hem var han ute och cyklade. Jag sa att vi skulle hämta storebror på andra avdelningen och sen åka bil. Det hade han ingen större lust med. "Änää" sa han och skakade på huvudet. Det är jätteskönt att han verkar trivas så bra där!



Kan förresten meddela att de tog beslutet i kommunfullmäktige i torsdags om att det ska byggas en ny skola i Fagerhult! :-)

1 kommentar:

Lotta A sa...

Åh, så himla härligt att han trivs!
På sitt dagis.....

Vilket bra beslut vad det gäller Fagerhults skola, Tänk att det blir en ny skola!

Kram