onsdag, mars 17, 2010

KUSINERNA

Idag har jag och barnen varit hemma hos mina föräldrar. Min brorsas lille kille som är 2½ år var också där och det är kul att se de små grabbarna ha så roligt tillsammans! Det skiljer 10 månader mellan dem och åldersskillnaden märks mindre ju äldre de blir.

Här är ett par bilder från då de satt i soffan och skålade med sina vällingflaskor! :-)





Det här fotot blev också rätt sött. W pussar Ceasar (mina föräldrars "lilla" hund).



Barnen är kvar nu hemma hos mina föräldrar och ska sova där i natt. Min sambo jobbar i morgon och jag ska in till sjukhuset på förmiddagen. Dags för läkarbesök. Men jag har verkligen ingen lust alls att åka dit! Usch, var längesen jag kände så här mycket att jag verkligen inte vill till något hemskt sjukhus! *vill inte, vill inte, vill inte* Hatar sjukhus och har god lust att bara dra täcket över huvudet och strunta i att åka dit.

Inga kommentarer: