torsdag, februari 04, 2010

NY BUZZADOR-KAMPANJ

Nu har jag fått erbjudande om en ny kampanj genom Buzzador. Denna är för Dove VisibleCare. Huden ska bli mjukare och smidigare redan efter en veckas användning och den ska innehålla mer av hudens naturliga återfuktare än vanliga duschtvålar. Håller tummarna för att jag kommer med i kampanjen för jag har blivit ganska torr i huden (pga mina behandlingar?). Det var ju tur att det inte var en kampanj för hårschampo för så himla mycket hår på huvudet har jag ju inte. ;-)



Är du inte med i Buzzador så kan jag varmt rekommendera det. Man får då testa olika produkter och tjänster helt gratis som man får testa och berätta om för sina vänner och bekanta. Ibland får man även hem prover som man kan dela ut. Det är lite olika hur ofta man kommer med i kampanjerna beroende på vilken målgrupp de söker. Anmäla sig kan man göra HÄR >>>

2 kommentarer:

Orsakullan sa...

Har också fått erbjudande om den kampanjen! Återstår att se om man kommer med :)

Mia sa...

Den har jag också fått erbjudande om.

Underbart att se att du kan skämta lite också.

Kram