lördag, februari 27, 2010

11 800:-

Ett stort TACK för alla bidrag som kommit in till min insamling till Cancerfonden! Summan är nu uppe i 11 800:- (målet är att få in 15 000:- till den 31 oktober 2010).



Jag hoppas så att de kommer att komma på något sätt att förhindra att så många drabbas av cancer. Hoppas också att forskning kan göra så det inte längre finns något som heter "obotlig cancer"!

Mina tankar går just nu till de här båda mammorna som har det tufft och kämpar mot cancer-monstret... Anna och LillaH. En stor varm kram till er båda! Ni är fantastiska och jag önskar så att det fanns något man kunde göra för att den här hemska sjukdomen kunde försvinna!

3 kommentarer:

Lotta A sa...

Det är fantastiskt att det har kommit in så mycket pengar, jag är övertygad att insamlingen kommer vara uppe i 15 000:- innan den sista Oktober......
Kramar i massor

Caroline sa...

Hej Linda!
Det är ju helt otroligt bra! 15000 innan okt tror jag absolut på, minst! Du har fått en award inne hos mig, kom in och kika!
Kram Caroline

Mor Duktig sa...

Bra jobbat!