tisdag, november 03, 2009

TIPS PÅ BRA MAMMABYXOR?

Jag skulle verkligen behöva några mer mammabyxor som sitter bra. Har i och för sig några byxor, men på ett par har det blivit ett hål mitt i tyget på ena benet, något par har blivit urtvättade och två par sitter obekvämt vid magen och ytterligare något par sitter inte så bra för övrigt.

Nu har jag i stort sett bara ett enda par byxor som jag mer eller mindre bor i. Ett par svarta träningsbyxor från Åhlens som man kan dra upp över magen. Supersköna, även om de kanske inte är det allra snyggaste man kan ha på sig. Sist jag var gravid var det ju sommar. Just vad gäller kläderna är det SÅ mycket enklare att vara gravid på sommaren!

3 kommentarer:

Mia sa...

Jag bodde i H&Ms manchesterbyxor. Fanns då alla fall i tre olika färger. Supersköna! jag hade alla tre färgerna. Lagom pris också. Tror de låg på 249 kr.

Lotta A sa...

Det är alltid lite svårare med kläder när man är gravid på vintern.
Det krävs ju lite mera kläder, så som byxor och varma vinterjackor.

Så stort lycka till i jakten på bra byxor, hoppas du finner något som du trivs med!
Kram

Therese sa...

Usch det är sååå svårt med gravidbyxor. Jag sitter är med ett par pop jans jag budat hem på tradera. Sköna, men åker ner lite i grenen så man får dra upp dem hela tiden. Har två kjolar jag använder flitigt. En som är för tajt över magen och en som är så stor att den åker av nästan. Usch... nu vill jag att dessa två månader ska gå fort så man kan börja ha normala kläder igen. Lycka till, hoppas du får några bra tips.