tisdag, november 03, 2009

TRÖTTARE ÄN TRÖTTAST

Jag har verkligen ingen energi alls för tillfället. Går bara runt och gäspar och orkar i stort sett ingenting. Det är mörkt och grått ute och här hemma händer det inget spännande alls just nu.

Idag hade vi tänkt ta en tur till Öppna förskolan för att komma ut och träffa lite folk, men så vaknade W med feber idag så det blir ju inte mycket med det. Var i och för sig inte helt oväntat att han skulle vara sjuk idag. Redan igår kväll när han hade somnat för natten vaknade han titt som tätt och var riktigt gnällig.


En febrig tröttis som ligger i vagnen och kikar på Barnkanalen.

Lite senare i eftermiddag ska jag till vårdcentralen. Först har jag en tid hos läkaren och sen ska jag vaccinera mig mot svininfluensan. Ser inte fram emot något av det. Har käkat två antibiotika-kurer nu mot en infektion i ena bröstet, men de har inte hjälpt ett dugg. Så frågan är nu vad det är för fel?!

Vaccinationen är inte heller något jag längtar efter. Är fortfarande inte helt 100% säker på om jag tar rätt beslut som väljer att vaccinera mig. Ska man tro tidningarna så kommer man ju dö oavsett om man väljer vaccin eller ej. Men nu har jag iallafall bestämt mig för att jag ska ta det, så jag får hoppas att det blir bra.

1 kommentar:

Tina sa...

Känner klart igen den där tvekan ang vaccinet. Skitsvårt, ju. Hoppas verkligen att du får positiva svar ang bröstet. Kramar