fredag, oktober 09, 2009

SNART DAGS FÖR SÄNGEN

I morgon åker jag och "monstren" på utställning. Kattutställningar är både trevliga och tråkiga tycker jag. Det är bland annat roligt att träffa andra med samma intresse och kul att få bedömningar på sina katter. Men att ställa klockan tidigt och åka iväg och sen tillbringa precis hela dagen inne i en stor lokal kan även vara väldigt segt. Som utställare får man inte packa ihop sina grejer och åka därifrån förrän utställningen är över. Men detta blir förmodligen sista utställningen på bra länge. Blir nog fullt upp ändå nästa år med en 1-åring, en nyfödd bebis och flytten.


En blöt katt är kanske inte det tjusigaste som finns! ;-)

I eftermiddag har M och K varit här en sväng. Det var trevligt! Sen kom min sambo hem med mat som han köpt med sig. Barnen åt pizza och vi åt grillspett med klyftpotatis. Resten av kvällen har jag ägnat mig åt att kika på Idol, fightas med min struliga dator och att packa i ordning väskorna för i morgon. Nu är det snart dags för sängen...!

2 kommentarer:

Lotta A sa...

Oj då.....den kissen såg inte så glad ut.
Hoppas att det blir en lyckad utställning, och att du får en härlig Lördag!
Kram

Tina sa...

Mmmmm... nu blev jag sugen på klyftpotatis. Hoppas det gick bra idag på utställningen!