onsdag, oktober 07, 2009

MARABOU CHOKLADRULLE TILL FRUKOST

Medan jag var i köket och fixade fram frukosten såg W till att fixa sig nåt gott på egen hand. Han fann nämligen en Marabou chokladrulle i vardagsrummet! Så det var en väldigt nöjd och kladdig liten kille jag hittade.





Nu på morgonen har jag gjort i ordning kombivagnen och lagt ut den på Blocket för försäljning. Använder den ändå aldrig nu sen vi köpte en Urban Jungle som både är mycket smidigare att köra och när man ska ha den med sig i bilen. Sen när lilla bebisen kommer så kommer vi behöva en syskonvagn. Tror nog vi ska försöka få tag på en Urban Jungle då också. Är så nöjd med den!


Till salu!

7 kommentarer:

Fröken Enhörning sa...

haha.... Gott med marabou choklad... jag förstår honom... :)

Lotta A sa...

Mmmm, det ser väldans gott ut att starta dagen med lite choklad, han ser ut att njuta av det.........

Ann-Louise sa...

Vilken mumsig frukost, kan tänka mig att han var nöjd! :-)

Magdalena sa...

Hihi, jag förstår honom! =) Vilken liten buskille! =)

Sofie sa...

Ha ha. Klart man äter choklad till frukost om man har möjlighet ;)

Fotograferande Maria sa...

He he Sötnos! Den tröjan och de byxorna har Josef med :) KRam Maria

♥ Sanna ♥ sa...

Gott skulle jag också börjat med om jag haft det hemma haha
Vilken mysig blogg du har fina kort ska titta runt lite mer nu
Önskar dig en mysig Torsdag
KRAM