torsdag, juli 23, 2009

SHOPPINGRUNDA

I eftermiddag har jag varit i stan - och varit barnfri! Jag var verkligen i behov av nya kläder. Dels så har min mage redan börjat växa en hel del så många plagg i garderoben är för små och dels var det mycket där som blivit urtvättat och slitet. Med W som varit sjuk större delen av vintern och våren så har det knappt blivit några turer till stan alls för att gå i klädaffärer. De få gångerna när han väl varit frisk så har vi inte velat ta in honom i några köpcentrum där han riskerar att åka på nya smittor.

Det blev några plagg med hem i kassarna idag trots att det egentligen är lite småtråkigt att shoppa när man har en växande mage och utbudet blir en aningens begränsat. Jag köpte tre par byxor, två tunikor, ett linne, en kofta och ett par skor. Dessvärre lyckades jag inget vidare med att fynda på reorna som pågick i stort sett överallt. Det var bara skorna som var på rea.

2 kommentarer:

Tina sa...

Vilken fin klänning du hittade! Och roligt att magen börjar växa. :-) Till nästa rea är du fit for fight att shoppa kläder på rean igen.

Monica sa...

Vilken fin klänning!