lördag, juni 06, 2009

SVERIGES NATIONALDAG

Det har varit lite dåligt med firande av nationaldagen och det har varit mer eller mindre en helt vanlig lördag. Nej förresten, inte helt vanlig... för i morse vaknade W strax efter sex och har inte varit vaken en enda gång i natt! Det hör inte till vanligheterna direkt. Det har varit lugnt med hostan, men den tog han igen sen när han vaknade i och för sig.


Vår vaxduk är numera fastnitad i bordet eftersom det var en liten busunge här som fått dille på att dra i den hela tiden.

Idag på förmiddagen satt jag och grejade lite med en hemsida som jag gör till min kompis som föder upp katter. Den är inte riktigt klar än, men nåt i den här stilen blir det...



Om en liten stund ska vi till min moster som fyllt 30 och fira henne. Det är inte alla som har en moster som är ett par år yngre än sig själv. :-)

1 kommentar:

Tina sa...

Du verkar vara så haj på det där med hemsidor. :-) Jag har aldrig tagit mig tid att lära mig, man kanske i framtiden någon gång... W har så härligt mycket hår! Och ang det där med vatten så är det bara för att Lyckeli är sjuk som det funkade att dra ut baljan i vardagsrummet. :-) Annars sparkar och skvätter hon som en dåre. :-D