lördag, juni 06, 2009

30-ÅRSKALAS

I eftermiddag har vi varit och firat min moster som fyllt 30. Det var trevligt och fick vi god smörgårstårta och vanlig tårta. Jag har i ett par veckor nu varit lite duktig och inte ätit en massa fika och godis här hemma utan bara borta när det bjuds, så man får ju passa på! ;-)


W utforskar serpentinerna. Mmmm, smakar gott ju!


Att hoppa i mammas kusin J:s knä var jätteskoj. Han hoppade så byxorna nästan ramlade av.


J har en väldigt skojig pojkvän! ;-)

W hade bara sovit 40 minuter innan vi åkte så han blev jättetrött medan vi var där. Otroligt nog somnade han inte i bilen på vägen hem, så jag lyckades hålla honom vaken till hans läggdagstid. Dessvärre är han vaken med mig här nu. Han vaknade och hade det tungt att andas, så det var bara att plocka fram Airomiren igen. Nu har det lättat lite, men det rosslar och sprakar mycket när han andas. Dessutom tar han sig för ena örat. Hoppas inte det är en till öroninflammation på gång utan att han bara gör så för att han är trött. Usch, ska den här skiten aldrig ge med sig?! :-(

2 kommentarer:

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Han är ju bara så gullig!
Jag har sagt det förrut, men hoppas verkligen han blir frisk nu, och är frisk i flera år sedan. Det är han värd!

//anna

Anonym sa...

Har också sagt det förut.. Världens gulligaste bebis!! Kram Susanne