torsdag, juni 04, 2009

PIGG OCH FRÄSCH? INTE DIREKT!

Usch, har också blivit smittad av den eländiga förkylningen, så jag känner mig allt annat än pigg och fräsch. Hade nog feber i natt för jag svettades och frös om vartannat. Idag tror jag inte att jag har feber, men är matt i hela kroppen och snurrig i huvudet. Har snytit min och W:s näsa säkert 700 gånger!

Dessutom var W vaken i natt mellan 2:15 till strax före 5. Han hostade, hostade och hostade och han var jättetäppt i näsan. Det var måttligt populärt med nässpray och koksalt. Han blir arg som ett bi så fort man försöker röra hans näsa. Till råga på allt blev han rejält speedad av Airomiren, så han var som uppskruvad duracell-kanin ett tag. Så natten var inget vidare kul. Idag är min sambo hemma. Var helt slut i morse pga sömnbrist och förkylningen och kom inte ur sängen.

Det är ju bara en enda lång klagan här i min blogg för tillfället. Men för att skriva om något roligare såg jag att en av mina kattbilder kommit på 4:e plats i fototävlingen "Sveriges bästa kattbild" där det var över 6000 inskickade bilder. Det får man ju vara nöjd med! Bilden är lite kul, men kvalitén på den är sådär eftersom jag tagit den med mobilkameran.

1 kommentar:

Lotta A sa...

Åh, jag tycker så synd om er!
Det är ingen höjdare alls att vara sjuk..............
Stort krya på er ,till er alla , och hoppas att ni snart känner er bättre!
Kram