onsdag, juni 03, 2009

GRATIS BARNMAT

Såg inne på Bambis blogg att hon tipsat om att det finns en kupong man kan skriva ut för att få testa Nestlés nyhet NaturNes alldeles gratis. Maten finns i elva olika smaker och kan ges till barn från 6-12 månader. Erbjudandet gäller för en förpackning med två portioner (värde 26:-) och gäller t o m den 15 juni.


Information om NaturNes kommer från Nestlés hemsida.

Tack Bambi för tipset! Ska lösa in kupongen och se om det är något som faller W i smaken. :-)

5 kommentarer:

Ann-Louise sa...

Det där är Williams nya favoritmat, speciellt den med sjötunga (6 mån), har aldrig sett honom sluka något så snabbt innan :-)

Barbro sa...

Jag tänkte tipsa dig om en tävling på barnsidan.se, eftersom du gillar att tävla.

http://www.barnsidan.se/cldoc/kalle-anka-jubilerar-75.htm

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Dom är jättebra tycker jag! Mycket fräshare än glasburkarna. Dessutom kan man spara de lilla lådorna och använda igen till mat, eller om man vill ta med kex i väskan och så. Super bra tycker jag!

//anna

bambi sa...

Va roligt att du tyckte att det var ett sånt bra tips så att du till och med skrev ett inlägg om det :)

Monica sa...

Grattis till vinsten inne på Hemmets journal. Jag såg ditt häftiga kort på Simba.
Jag blev inte så förvånad att du var en av vinnarna då du tar så bra kort.

http://www.hemmetsjournal.se/Nytt-pa-sajten/Sajtnytt_reportage/Har-ar-alla-vinnare-i-kattfototavlingen/?id=117950

Det var många fina kort på katter.