torsdag, oktober 09, 2008

UNDERBART SÖT NAPP-BURK

I eftermiddag har vi fikat med ett par tjejer som jag har pluggat tillsammans med de senaste 2½ åren. Vi har inte träffats sedan vi slutade skolan i juni, så det var ju ett tag sedan. Det var kul att träffas igen. En av dem väntar dessutom bebis i början av december så det var roligt att se hur mycket hennes mage hade vuxit. Sist vi sågs var det ju min mage som var stor! ;-)


M hade med sig sina söta tvilling-tjejer.

William fick en present av dem. Det var en riktigt gullig burk som man kan förvara nappar i... vilket kan behövas med napptjuvarna som befinner sig här i vårt hus! ;-)




För övrigt så är det en vanlig torsdagskväll här. Vi har käkat middag, A har gjort läxorna (efter att vi ägnade en bra stund åt att leta reda på en blyertspenna... finns det nån här som tjuvar såna också??), William ligger i vagnen nu och blir arg för att nappen åker ur var 10:e sekund och så har vi en retsam katt här som har norpat valpens grisöra...


"Stackars mig! Katterna snor mitt grisöra hela tiden ju!"

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hohoo, jag ser framför mig hur er kväll har varit. Valp som letar efter sitt öra, katt som hånflinar åt valp, ni som letar efter penna, katt som hånflinar åt er (penntjuvar), W som är sur på napp osv. :-D

Anonym sa...

Vilka otroligt söta nappburkar!! =)
Skönt att W varit på humör idag, och att det blev bättre i magen!
Kram & go´natt!
//magdalena

Marie sa...

Tack för senast, det var jättekul att träffa er! Barnen åt varsin tallrik fil och en halv macka till kvällsmat, det var väl ungefär vad de orkade efter jätte-chokladbollarna på Briljanten ;-)

Kram Marie

Lotta A sa...

De är sååå söta de där burkarna.
Skulle gärna vilja ha en sådan,
men vi har ju inga småttingar längre som använder napp......
Men ,men man kanske skulle kunna ha cajsas hår snoddar i en sådan?
Kram

Therese sa...

Hej :)
Vilka otroligt fina nappburkar.. .var hittar man sådana.. Så söt han är din kille.

AnnaoSelma sa...

Hahaha...jag söker efter bilder på nappburkar eftersom lilla tjejen ska önska sig en sån i doppresent...å vad hittar jag då? jo en bild på lillans storkusiner S o J, nätet kändes plötsligt väldigt litet!!!

emma sa...

hwj
vad fina nappburkar, vad är adressen till deras hemsida?
kram emma