torsdag, oktober 09, 2008

MYSIG MORGON

Vilken mysig morgon vi har haft här! För det första så har vi sovit väldigt gott i natt. Det behövdes efter lillskruttens bök-och-stök-dag igår då han inte riktigt var på humör. Så i morse när klockan ringde kände jag mig rätt så utvilad. Det var nog W också, för han har varit på bra humör och legat och pratat och flinat en massa.







Nu har vi duschat och W har slocknat i sin babygunga. Han älskar verkligen sin gunga och blir nästan alltid lugn när jag sätter honom där i. Precis när jag hade köpt den så var den inget vidare poppis, men just nu känns det faktiskt som ett av de bättre inköpen! :-)


William och hans kattunge-kompis... som vi pga vissa omständigheter haft kvar här ett par extra veckor. Men snart kommer även han att flytta och han kommer att bli saknad!


Misse-mys!


Nu finns det någon här som börjar bli VÄLDIGT trött!


Gungan hann knappt startas innan W somnade gott. Väldigt stor storlek på denna bodyn förresten. Det är bara stl 50 på den, men först NU när alla andra plagg i stl 50 och 56 är för små så är denna lagom.

Jag sitter här nu och är onyttig. Har varit så godissugen det sista. Något som är väldigt gott är en av Marabous nya chokladkakor - Marabou Amigo!




Nu MÅSTE jag börja rensa i min dator... hur trist jag än tycker att det är. Den är inte samarbetsvillig för fem öre längre, och med tanke på hur pass full hårddisken börjar bli så är det visst inte så konstigt! ;-)



En av bovarna i dramat är alla mina bilder. Jag fotograferar en hel del och i mappen "mina bilder" ligger det ett gäng filer som ni ser. Hemska tanke om hårddisken skulle krascha, för jag saknar säkerhetskopior på många av dem. Hade en tanke om att jag varje månad skulle bränna ner bilder på dvd-skivor... men det har säkert gått närmare ett år sedan sist jag gjorde det...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka gosiga kort på sonen och kissen. Så söta de är ihop.
Är det inte jobbigt att ha katter ett tag och sedan flyttar de? Jag menar saknar du dem inte?
Fast jag inser att man inte kan ha hela huset fullt med katter.

Jag ger kissarna här blandat med torrmat och burkmat, de äter bra av allt de får.
De har vant sig vid barnen förutom minsta sonen som är knappt 3 år han är så högljudd.

Ha det bra!

Anonym sa...

haha.. snacka om full dator... håller med omm att en tömning skulle vara bra..;) vilka fina kort du tar.. vilka mys kort på kisse och lillkillen..
må så gott...

Anonym sa...

Åh, vilka söta bilder på W och kissekatten! :-D Jag håller med om att det vore katastrof om bilderna man har på datorn försvann, och jag har varit med om det förr. Därför sparar jag över dem på cd innan jag ens tar bort dem från kamerans minneskort... Kramar

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Vad är det för gunga??? Låter roligt att gunga :-)

Gud, man bara smälter när man ser korten på lillkillen och kattungen... och jag tycker inte ens om katter ha ha.

Lotta A sa...

Chokladen ser mycket god ut,det måste helt klart bli ett test .
Alltid kul med nyheter!
Ha det!

Anonym sa...

Vilka underbara kort på W o missen! Åhhh...nu saknar jag mina katter som bor uppe i dalarna ju! Snyft.
Så du är också godissugen nu för tiden. Då är vi två!
Ha en trevlig helg! /Therese

Ann-Louise sa...

Vilka härliga bilder på William och kattungen. Ser otroligt mysigt ut!

Anonym sa...

Hm... känner igen det där med bilder och full hårddisk... :-)

Otroligt gosiga kort på W och kissemissen.

Mindi sa...

Meen så söta bilder på lillkillen och katten. :) Sötisar!

DU jag känner igen det där med datorn fast riktigt såååå fullt brukar jag itne ha men nästan. ;) Och jag vet ju att fotona är störtsta boven! ;)

Stor kram