onsdag, oktober 08, 2008

HITTADE GAMLA BILDER

Inne på min kompis Marias blogg har hon lagt ut gamla klassfoton. Jag lyckades faktiskt känna igen henne på alla bilderna! ;-) Vart mina gamla skolkataloger och klassfoton håller hus vet jag inte riktigt. De ligger säkert i nån kartong i källaren.

Däremot hittade jag de här bilderna. Först detta på mig och brorsan. Tror vi kan vara runt 5-6 år där.



Hittade även de här som jag tog på mig och A i en fotoautomat när han var liten. Där hade jag färgat håret mörkt så det är knappt jag känner igen mig själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va roliga blder du hittat :)


Klart att du måste lägga upp en bild, de är alltid kul o få ett ansikte på den man "pratar" med :)

Overallen var super fin, dessutom kosta den bara ynka 198 kronor på HM :) Som hittat! Skjortan kunde jag bara inte länma kvar där den hängde ;) Den var så söt o gullig! Så den ska han få ha efter att dopet är klart, när vi ska fika o så!

Anonym sa...

Jag hoppas att jag får vara med bara - jag hoppas att du kan intga att jag är en bra person om det behövs *s*

Lotta A sa...

Ååååå,så söta ni var du och din Lillebror.
Det är precis så som jag minns att ni såg ut när ni var små.
Tänk vad åren går........
Ha det bra!