lördag, september 13, 2008

LÖRDAGSFÖRMIDDAG

Här har vi haft en ganska så slö lördagsförmiddag. Vi låg kvar i sängen rätt så länge och sen fick William ett bad i handfatet. Fast det är på gränsen att han får plats att bada där i nu, så i fortsättningen så får det nog bli bad i baljan. Han var nöjd och glad ända tills vi skulle äta frukost. Då tjoade han rätt bra och hade ingen lust alls att sitta för sig själv. Får han bara vara i famnen eller nära en så skriker han i stort sett aldrig. Så större delen av förmiddagen har han spenderat i bärsjalen. Han ligger och sover där just nu.



A har en kompis här idag. De är ute och hoppar studsmatta nu. Just nu skiner solen ute. Härligt!! Men det är lite kyligt i luften och det känns att hösten är här.

6 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Hej LInda! Vilken UNDERBAR bild. Han är så fin!! Kram Maria

Anonym sa...

Hej! ramlade in hit via din press på FL! Såg dina fina bilder på din minsting så de väckte mitt intresse! Fotar själv mkt och står precis inför min förlossning som maken ska fota. Vill ju helst hålla i kameran själv men det är lite svårt! Velar mellan vilket objektiv jag ska sätta på, mitt 17-50 eller mitt fasta 50/1.8. Misstänker att dina bilder i ditt FL galleri på lillen är tagna med 50/1.8?

Hej hej!

Erika sa...

Förresten =) ... Var har du hittat de gulliga figurerna i din banner och HUR har du gjort så du ser besökarna där på sidan ?=)

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Grattis tillbaka (lite sent). Har varit inne en gång innan och tittat på din sötnos! Nu har jag lite mer tid för datan igen...
Vad gott det ser ut där i sjalen! Jag har bara bärsele, men har inte vågat använda den ännu, det står ju från 0-12 kilo eller något så det kanske borde gå att starta?!
Hoppas du och din familj har det bra, jag fortsätter att titta in då och då :-)

Ann-Sofie sa...

Vilken vacker bild!!
Bilden under på beach 2009 är ju inte lika vacker.....fy sjutton!

Kram

Anonym sa...

Vilken mysig bild.
Vi har haft en fin höstdag här i dag, det var ovanligt att få se solen.