fredag, september 12, 2008

KANSKE NÅGOT INFÖR BEACH 2009?!

Har suttit och kikat lite på Blocket efter diverse olika grejer, men så fick jag syn på dessa! *fnissar* Kan man ens kalla det för bikini-trosa? Ser mer ut som ett par snören tycker jag. ;-)



Fredag är det idag. Även idag låg jag och William och sov en stund efter att skolbussen hade åkt. Klev inte ur sängen förrän nästan halv elva, så det blev en rejäl sovmorgon. Sen var jag ute och gick med honom i vagnen i över en timma. Det var skönt!

I eftermiddag har William inte varit på nåt vidare humör. Jo, när jag håller honom i famnen, fast det har jag inte hunnit göra hela tiden. Var ju tvungen att fixa med maten och tvätten också, men då protesterade han högljutt. I vanliga fall går det ju bra att göra sånt medan han sitter i bärsjalen, men den ligger dessvärre i tvättmaskinen eftersom han lyckades kissa på den.

Jag vet iallafall nu vilka som är mina två bästa inköp när det gäller bebisgrejer. Den ena är bärsjalen, en Looma Sino. William tycker om att vara i den, jag får händerna fria och den avlastar ryggen jättebra. Den andra är en Brio primo, babyskyddet med tillhörande bas. Så himla smidigt att slippa mecka med bältena varenda gång man ska ha i och ur babyskyddet.




Jag fick ett mail idag från en tjej som köpte en kattunge av oss i våras. Alltid lika skoj när man får bilder också och kan se hur de små lurvtussarna har vuxit och blivit stora.


Daisy, drygt 7 månader gammal.


Här var hon och hennes systrar ca 12 veckor gamla.

Jag beställde lite böcker från AdLibris häromdagen som kom igår. Alltid skoj med lite nytt att läsa. En av böckerna som kom och som jag börjat läsa är Emma, Mias dotter av Maria Eriksson
. Jag har tidigare läst alla de andra böckerna i samma serie (Gömda, Asyl och Mias hemlighet) och jag tycker att de var jättebra, så det ska bli spännande att se hur denna är.

2 kommentarer:

Anonym sa...

de ser ju sjukt obekväma ut de där snörena.. haha.

Karin's blogg sa...

Ja dom såg lite lustiga ut. Jag skulle inte vilja ha dom.