söndag, april 13, 2008

HÅLL UT - I SOMMAR BLIR DET STEKHETT

Ja, det var rubriken jag läste nyss inne på Aftonbladet. Härligt härligt!! Förra sommaren var en riktig "pisse-sommar" så denna KAN bara inte bli sämre. Sen så är jag ju gravid nu också så det förvånar mig inte alls om det blir extra varmt i sommar bara för det. ;-) Men även sommaren -99 då jag väntade sonen var varm och det gick hur bra som helst... å andra sidan var jag inte direkt höggravid då eftersom han föddes först i oktober...


Ska man tro tysken Wolfgang Röder så får vi svettas i sommar! ;-)

Så ni som läser min blogg har nåt att se fram emot! För vad jag förstått så är det inte många som läser här som älskar vintern. Inte en enda röstade på vinter som favoritårstid. Å andra sidan är det väl knappt någon årstid här längre som kan kallas vinter. Slask och grått i flera månader är ju inte sååå kul!



På tal om väder så är det INTE vinter ute idag som det var igår. Nej, idag är det soligt och ganska varmt igen. Snön är puts väck! Tror jag ska gå ut en sväng och ta lite luft nu. Har varit trött och seg hela dagen.


Vår Maine Coon-kattunge Azalea är också lite sömnig tror jag.



1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas VERKLIGEN att herr Röder har rätt iår vad gäller vädret!! För nu i sommar vill jag ha en kanonsommar. Vi köpte ju husvagn i höstas så jag ser fram mot många härliga sommarkvällar. :-)