söndag, april 13, 2008

VILA I FRID ENGLA

I media den senaste tiden har det handlat mycket om 10-åriga Engla som varit försvunnen i över en vecka. Idag hittades hon död och 42-åringen har erkänt att han dödat henne. Vad är det här för sjuk värld vi lever i egentligen? VAD får en vuxen människa att döda ett litet barn?! Åh, jag blir så arg och ledsen! Stackars, stackars Englas familj och alla hennes vänner. Att mista sitt barn måste vara fruktansvärt... den absolut värsta mardröm man kan råka ut för... men att mista ett barn på detta sättet... näe, finns liksom inte ord för det...



Att man själv har ett barn i ungefär samma ålder gör det extra jobbigt att höra om när sånt här händer.

3 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Hej Linda!
Skulle blogga om allt roligt vi gjort idag men lusten bara försvann när jag läste om Engla:( Gåt och lägger mig istället. Kram / Maria

Fotograferande Maria sa...

Hej! Vill du rösta på min blogg? Gå hit: http://sicastyle.blogg.se/1208168652_tvling_mot_rets_blogg.html Kram / Maria

Mormor S sa...

Det är så hemskt det kan bli att mista sina barn. Jag förstår inte hur föräldrarna överlever.

Du hade jättehärliga bilder och roliga kommentarer på fina katter.