lördag, februari 16, 2008

UPPTECH

I eftermiddag har vi varit en sväng på Upptech i Jönköping. Jag hade fribiljetter dit som jag vann på nätet förra året. Det var inte så värst mycket folk där och barnen hade skoj.


Barnen fotar sig själva i webcamen som finns på Upptech, som man kan använda för att skicka en hälsning till sina nära och kära.














2 kommentarer:

Jennys Chiari sa...

Hej! Men va skönt med lite folk, då hinner man ju testa allt i lugn och ro. Kanske får dra dit med kidsen nån dag om du har lust? ;) Och Adam med så klart. Kram kram

Mindi sa...

Så KUL det där såg ut. :)

Ha det jätte mysigt!

Kram kram
M I N D I