I eftermiddag har vi varit en sväng på Upptech i Jönköping. Jag hade fribiljetter dit som jag vann på nätet förra året. Det var inte så värst mycket folk där och barnen hade skoj.
Barnen fotar sig själva i webcamen som finns på Upptech, som man kan använda för att skicka en hälsning till sina nära och kära.
Hej! Men va skönt med lite folk, då hinner man ju testa allt i lugn och ro. Kanske får dra dit med kidsen nån dag om du har lust? ;) Och Adam med så klart. Kram kram
2 kommentarer:
Hej! Men va skönt med lite folk, då hinner man ju testa allt i lugn och ro. Kanske får dra dit med kidsen nån dag om du har lust? ;) Och Adam med så klart. Kram kram
Så KUL det där såg ut. :)
Ha det jätte mysigt!
Kram kram
M I N D I
Skicka en kommentar