lördag, februari 16, 2008

FY VAD KALLT!!!

Vi har någon "belastningsvakt" på elvärmen här hemma, och igår löste den ut flera gånger medan jag hade tvättmaskinen, diskmaskinen, dammsugaren och en massa annat igång samtidigt. Sen måste den tyvärr har löst ut igen i natt så att elvärmen stängts av. I morse hade vi hela 13 grader i köket när jag kom ner dit!!! Brrrr! Läskigt kallt. Så det var bara att börja elda i kökspannan och försöka få det varmt igen. Går rätt snabbt ändå som tur är. Ute var det också riktigt kallt i morse, runt nio minusgrader. Tur vi hade plussgrader inne iallafall! ;-)

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

HEj! Vad jobbigt!! Hoppas det är varmt NU. Kram / Maria