Nähäpp, om man skulle försöka göra sig i ordning då. Har inte ens duschat än idag och det blev snabbfrukost vid datorn i form av en banan. Sen ska vi ner till stan en sväng. Ska hem till en kompis där i eftermiddag som ska ha barnklädesparty. Det är nåt märke som heter Rabdido. Har inte varit på nåt sånt party förut så det blir kul att se vad det är för något. I morgon kväll ska jag på Me&I-party också. De brukar ha roliga kläder! Sonen har fått kika igenom vårkollektionen på nätet och fastnade för en Korv med bröd-tshirt. ;-) Vad ska man själv hitta på då? Hihi, en klänning med bilar eller godisråttor kanske?!

Idag får jag även träffa vår kattunge Lou Lou. Min kompis, som vi ska till på klädparty, är fodervärd åt henne så hon bor där. Saknar henne massor för hon är så himla gosig och spinner hela tiden!

Igår kväll satt vi och kollade på Melodifestivalen. Varenda dansbandsdiggande tant i hela Sverige måste ha låtit telefonerna gå varma där hemma för att rösta på Christer Sjögren, för han gick otroligt nog vidare direkt till finalen. Lät som nåt dåligt tyskt bidrag från 80-talet tycker jag. Kul däremot att Amy Diamond gick vidare. Hon är duktig och hon blev verkligen superglad då hon gick till final!
2 kommentarer:
Hej vännen!
Tack för ditt besök.
Hi hi, vi hade samma tanke om tanterna. Ja, det är en gåta hur den röstningen gick till.
Har jag frågat vad du pluggar? Kommer inte ihåg.
Jag har sportlov och det är så gott. Fast jag ska jobba några dagar. Utp!
Tack för beröm ang korten. Vad glad jag blir. Gulle dej.
Må så gott och ta hand om dej och bebben.
Kramis
Åh...rabdidoparty nu blev jag avis. jag har köpt en del av deras kläder i webbshopen och är så NÖJD!!!
Meandi är ju också kul. jag gillar girafferna :-)
Skicka en kommentar