

Sen var vi hemma hos brorsan en sväng. De fick ju en liten kille i höstas och det var ett bra tag sen sist jag såg honom. Hur söt och charmig som helst är han! Fick även en stor flyttlåda med mig hem FULL av kläder. Brorsans tjej hade gjort lite rensning i garderoben och skulle slänga en massa. Det var hur mycket fint som helst. Mest märkeskläder och mycket av det verkar knappt vara använt.


Nu har jag börjat få en del förfrågningar på kattungarna. Har fått mail även från andra länder såsom Schweitz och Finland där de undrar om jag har kattungar till salu. Men sen har jag också fått frågan om jag kommer göra samma parning som sist fler gånger eftersom ungarna blev så fina, men nej det blir det inte för den hanen är kastrerad nu. Sen har flera frågat om Tiger Lily är till salu fortrfarande. Men det är nej där också. Hon tingades redan när hon var några timmar gammal. Fast hennes två väldigt charmiga och busiga systrar är fortfarande lediga. De är för härliga nu de små liven. Alldeles lagom busiga och rörliga. Lite värre är det sen när de är runt 10-12 veckor och mer eller mindre hänger i gardinerna och klumpigt rusar fram genom rummen och drar ner grejer.
Ikväll har vi varit på Me&I-party hemma hos en kompis. Shoppade lite grann, men sparade mig lite för jag ska också ha ett party här om ett par veckor... rättare sagt den 25/2. Så då, alla mina vänner som läser detta, är ni välkomna hit! ;-)
1 kommentar:
Trevlig dag ni haft! Kul att kattungarna är så populära =) !
((Kramar))
Skicka en kommentar