Det andra är att jag måste få mitt skolarbete färdigt. Det ska lämnas in på tisdag, så tiden rusar iväg. Det är egentligen inte så mycket kvar, men det är ju det att jag ska sätta mig ner och ta itu med det. Drar mig lite för det för det är den tråkigaste och jobbigaste delen kvar i arbetet.
För övrigt är det bättre med oss här nu. Jag var bra mycket piggare redan igår, och sonens feber och onda mage verkar också blivit bättre. Det var nog bättre redan igår kväll för då vräkte han i sig godis hemma hos sin mormor och morfar utan problem. ;-)
Sitter här nu och kollar in det "spännande" sportlovsvädret. Moln, moln, moln och några plussgrader. I stort sett samma gråa väder varje dag. Vintern lyser med sin frånvaro. Men strunt samma... nu kan det snart kvitta tycker jag... låt våren komma istället!

1 kommentar:
Hihi... godis går nog ner alla dagar i veckan, oavsett om man är kry eller inte. ;)
Men skönt att han verkar må bättre iaf.
Lycka till med skolarbetet. Jag vet hur bra jag själv är på studieflykt. *s*
/A
Skicka en kommentar