fredag, februari 29, 2008

VÄRLDENS TRÅKIGASTE BLOGG

Fy så långdragen sonens feber är då! Jag tyckte att han verkade lite piggare igår och att han kanske kunde ha gått till skolan idag. Men så runt 22-tiden igår kväll så klagade han över att kudden kändes så varm och när jag kände på honom så kändes han lite varm också. Så jag tempade honom för säkerhets skull, och visst hade han feber fortfarande. Tempade honom även för en stund sedan och då hade han 38,1. Det är ju ingen skyhög feber, men så trist att den inte vill ge med sig helt.

Har ringt vårdcentralen idag igen. Tog en evighet i telefonkö innan jag till slut kom fram, men de hade inga läkartider alls kvar där idag så jag skulle ringa tillbaka på måndag om han fortfarande är krasslig då. Får verkligen hoppas han är feberfri då, för annars har han haft feber i nästan två hela veckor! Har en ask Kåvepenin här hemma och jag har faktiskt god lust att låta honom ta av dem för att bli frisk nån gång...

Nu får alla baciller snart ge sig iväg härifrån! Min blogg har ju mest handlat om tråkiga sjukdomar, förkylningar och feber sen det här året började. Tappar väl snart läsare här om jag inte börjar skriva om nåt annat snart. ;-) Å andra sidan är det ju ungefär sån som vardagen här sett ut ett bra tag nu.

4 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Hej! Stackaren! Hoppas det vänder NU. Men har de kollat sänkan?? Kram / Maria

Anonym sa...

Hoppas verkligen att han blir frisk snart...! Hälsa & krama från oss! // Magdalena

Emma sa...

Klart vi gillar din blogg ändå! Vi lider ju med den stackarn.... :(
Ge honom en jätte kram från I, så kanske han piggnar till lite...
Kram Emma

ankiann sa...

Hoppas att Adam kryar på sig.