onsdag, december 01, 2010

VILKA HAR VUNNIT?

Det är dags att se vilka som vann i ett par av tävlingarna som varit här på min blogg. Jätteroligt att så många velat vara med och tävla. Har låtit sidan slump.nu hjälpa mig.

Först var det dags att utse vinnaren av en Edet Torky Deluxe + On The Go-behållare.



Siffran blev nr 1... så grattis Hanne Jensen!

Har även gått igenom tävlingsbidragen för att vinna ett fint barnförkläde från Vilding. Det rätta svaret är att frakten när man beställer därifrån är 29 sek och bland er som svarat rätt har jag också fått fram en vinnare.


Det blev nr 13, så grattis säger jag till Josefine Myrhill!


Glöm inte heller Aladdin-tävlingen där fem askar choklad finns att vinna. Tävlingen avslutas på söndag kväll.

3 kommentarer:

Anonym sa...

följer dej intensivt på blogen

Pontus pappa

Anonym sa...

Det var en snabb frakt, 29 sekunder:)

Linda sa...

Nej jag tror att förkortningarna är så här:
SEK = svenska kronor
S = sekunder
Men en 29 sekunder snabb frakt hade ju varit något! ;-)

Kram Linda