söndag, november 21, 2010

VINN ETT FÖRKLÄDE

Sitter och tittar ut genom fönstret på de stora vita snöflingorna som vräker ner. Det gör att lite julstämning redan börjar infinna sig, även om det allra vanligaste jul-vädret troligtvis är regn och gröna gräsmattor snarare än snö och kyla. Av någon anledning brukar vädret på julafton och midsommarafton här vi bor ha en tendens att vara ungefär samma!

Om bara en vecka är det första advent. Vad passar väl bättre än att ta chansen att vinna ett sånt här gulligt förkläde till julbaket?! Förklädet med stjärnor på kommer från Vilding och jag har fått äran att låta någon av mina goa bloggläsare vinna detta. I deras webshop finner ni svensktillverkade produkter som uppfyller ÖKOTEX miljöklass 2. Just finns fina erbjudanden när ni handlar ur Vildings webshop.

Så här gör ni för att vara med och tävla:
1 lott: Maila ditt svar på frågan + ditt namn + mailadress till  tavlingsbidrag@gmail.com
2 lotter: Samma som ovan, men länka till tävlingen från din hemsida eller blogg. Har du ingen går det lika bra att tipsa fem av dina vänner och skicka en kopia av mailet till mig.

Fråga: Vad kostar frakten när du handlar från Vildings webshop?

"Jag tävlar på Lindas blogg om ett fint barnförkläde från Vilding"

Sista dagen att tävla är den 30 november kl 21. Lycka till!

3 kommentarer:

Mamma Mima på Landet sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ann-Sofi Hultin sa...

Jag har maiat dig + lagt upp det i min blogg =)
Kram på dig

Spacegirl sa...

Jag har mailat dig och här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/vinn-forklade.html

Spacegirl_@spray.se