tisdag, oktober 19, 2010

TÄVLA OM EN TASSIMO

För någon vecka sedan flyttade en snygg svart TASSIMO-maskin in till oss som har gått varm här hemma. Ni har säkert sett den i reklamen på tv och ni som varit hemma här hos oss den senaste tiden har kunnat njuta av till exempel en god Cappuccino, Latte eller Espresso. Skulle man nu inte vara kaffeälskare så kan man istället göra en kopp te eller varm choklad. Jag kan varmt rekommendera TASSIMO. Den är dessutom väldigt enkel att använda och fixar de goda dryckerna genom enbart ett knapptryck.

Jag är därför jätteglad över att ha fått den stora äran att låta mina bloggläsare tävla om en egen TASSIMO + ett startkit av varma drycker från Gevalia. Allt detta har ett värde av ca 2000:-.

För att vara med i tävlingen behöver ni svara på följande fråga:
Vad skulle du helst bjuda på om jag dök upp på oväntat besök?

Maila svaret + ditt namn, adress, telefonnummer och mailadress till lindaskriver@gmail.com. Om ni har en egen blogg får ni gärna lägga ut tävlingsbannern, men det är inget krav för att få vara med och tävla. Tävlingen pågår månaden ut, dvs till och med den 31 oktober.

Jag tävlar på LINDAS BLOGG om en TASSIMO + startkit av varma drycker.

LYCKA TILL!

49 kommentarer:

malinj80 sa...

Jag har mejlat o lagt upp på bloggen!
Håller nu tummarna eftersom vi aldrig vart o provat den hos dig!
Kram

Inkan Ligan och Trillingarna sa...

Nu har jag också mailat COH fått in bannern på min sida.
weeeeeeeeeee

Alexandra sa...

Jag har mailat och länkat till dig på bloggen! Jag är kär! :-)

Anna sa...

Oj Oj..
Vilken tävling du ordnar !
Jag är med :)

Lina sa...

Jag har mailat dig och lagt upp länken på min blogg! Hoppas hoppas hoppas!!! :)

Johanna sa...

Självklart vill jag tävla!! Vinner jag får maken denna i födelsedagspresent :-)

Jag mailar dig :-D

Fotograferande Maria sa...

Hej!

Detta vill jag verkligen vinna! Har ju smakat hos dig och det var ju så gott!!

Kram Maria
http://www.tassimo.se/tassimo/page?PagecRef=1

Unknown sa...

för en gång skull tänkte jag ge mig in i en tävling :) roligt!

länkar til dig på min blogg

Fnuttisen sa...

Jag hänger också med på den här tävlingen :-)

Har lagt en länk på bloggen!

Grabbarna bus är: sa...

Även jag är med o tävlar, o länkad är du :)

Styrkekram

camilla sa...

Wiii vilken härlig tävling =)
har mailat & lagt upp på min blogg.
så nu är det bara att hålla tummar & tår.
kramen

Karin sa...

Åh jag vill vara med och tävla!!

Har mailat dig och länkat från min blogg

http://liamojag.blogg.se/2010/october/en-till.html

Emma sa...

Jag är med och tävlar och har tipsat på min blogg samt mejlat dig :)

Ha en bra dag!
Kram

E sa...

Nu har tävlat, men såg att det var en annan mailadress än den jag tidigare mailat dig på.... hoppas att du använder du båda adresserna?

Kram Elin

kerstin sa...

Den vill jag vinna till min nya lägenhet kram

m i l l a h . s e sa...

Jag vill vara med!
Mailar dig :o)
Kram!

Ann-Sofi Hultin sa...

Jisses vilken underbar tävling. Helt klart att jag är med och har även lagt upp det på min blogg =)
Hoppas vattengympan gick bra!

Mvh Ann-Sofi

Yvonne sa...

Klart jag är med! Vill att det ska dofta kaffe här hemma...har även lagt upp på min blogg!

Ullis sa...

Nu har jag fått in bannern på min blogg. :)

Spacegirl sa...

Mailar alldeles strax.
Har tipsat på min blogg
http://spacegirl.blogg.se/2010/october/vinn-en-tassimo.html

Sarasnaran sa...

Gud så roligt!! :)

Anonym sa...

Hej Linda, jag har också mejlat dig och håller självklart tummarna att just jag vinner!
Du hade ett mycket bra ämne i din tävling, utmaning till alla deltagare!! Rolig sådan!
Kram Sirpa

ann-sofi sa...

vilken bra tävling vill vara med och tävla

Pernilla sa...

http://trekillarochentjej.blogspot.com/2010/10/jag-tavlar.html

Självklart är jag med på denna tävling.
Inte bara för min egen skull utan för alla som besöker mig.

Har skrivit ett inlägg om din tävling samt mailat dig.

Nu är det bara att hålla tummarna.

Önskar dig en trevlig dag

Anonym sa...

Oh...klart jag vill vinna denna!! Har mailat dig nu :)

kram /Karin, mysbebbar

Bitte sa...

Har mejlat dig.Lagt ut länk på dotterns Facebook Önskar dig allt väl
Kram Bitte
anders.nilsson6@omhem.se

maria lever sa...

Hej!
Har länkat och håller nu tummarna tills tävlingen tar slut!
http://maria-lever.blogspot.com/2010/10/jag-vill-ha-en-kaffemaskin.html

Malin sa...

Hej! Nu har jag mailat och länkat i min blogg=)

miriam sa...

nu har jag mailat dig och satt in banner på min blogg=)

Anonym sa...

Mailat och bloggat. :)
http://millamillas.blogspot.com/2010/10/vinn-en-tassimo.html

Kram, P

Maritha sa...

Nu har jag hoppat på denna tävling hos dig och hoppas av hela mitt hjärta att jag vinner...
har även lagt in bannern på min blogg. Kram!

Annki sa...

klart jag vill vara med och tävla!
en av de bästa tävlingarna jag sätt!!!

har mejlat dej och lagt upp tävlingen i min blogg =)
http://lillyochgrabbarna.com/p/2010/10/?link=1287687987

Carina sa...

Jag Mailat dig och lagt upp på min blogg, Håller tummarna.
Har gått i tankar om att inköpa denna .

Mamma Mima på Landet sa...

Hej!

Tänkte va me å tävla! =)
ägger självklart ut bannern på min blogg åxå.

Hoppas hoppas hoppas! Min make skulle dö av lycka om jag vann denna! =)
Annars får han en sån i julklapp ändå tror ja. =)

Stor kram till dej! /Mima

evamar sa...

Jag har just mejlat och en länk finns här:

http://evamar.blogg.se/2010/october/kaffemaskin-31-okt-1.html

Ingrid sa...

Jag är så gärna med! Har precis mejlat svar och länk till dej! Håller tummarna! Kram så länge, Ingrid

http://p0llys.blogg.se/2010/october/jag-tavlar-om-en-tassimoett-startkit-av-varm.html

Lotta sa...

Jag är med! Har mejlat! =)

Terese Rhodin sa...

Mejlade dig men när jag skickade mailet stod det att fel uppstod och att mailet klassades som spam (?) Ingen aning om det kom fram...
Mvh Terese
terese.rhodin@comhem.se

Lotta sa...

Självklart är jag med har skickat ett mail =)

Sandra - mamma till Molly sa...

Jag har skickat ett mail! :)

Emilia sa...

Hej :D Jag är med och tävlar och jag har skickat ett mail :D

jag har även länkat i min blogg: http://emiliars.devote.se/blogs/6482432/taevlar-om-en-tissimo.htm

ha det bra :)

Helena sa...

Jag är med och har lagt upp på min blogg. Men som vanligt vinner man väl inte ;)

pisaang@hotmail.com

Lena sa...

Jag är med och har även lagt upp det på min blogg = )

Ha en fortsatt underbar kväll!

Kram Lena

Anonym sa...

Har mejlat, men har tyvärr ingen blogg att länka från...
Skulle älska en kaffemaskin!!

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag är gärna med och tävlar.

" Om du hem till mig skulle komma, skulle jag baka något som får tungan att domna.
Kanske en kladdkaka med chili i och lite grädde till, och sen en kaffe eller cappuccino att släcka törsten med om du vill. Du är så välkommen så, hoppas de är hos mig kaffemaskinen kommer stå."

Har länkat om tävlingen på min blogg:
http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/october/31-okt-vinn-en-kaffemaskin-1.html



Hoppas på tur.
Mvh// Anna Vid
mail: melinasmamma@live.se
blogg: gulligamelinasmamma.blogg.se

Kashaya sa...

Oh villken härlig tävling! Har mailat.

Anonym sa...

Har tyvärr ingen egen blogg,men mail:ar till dej.

Camilla sa...

Nu har jag mailat dig och hoppas jag i tävlingens sista stund hinner med och vem vet även kanske vinner..
Kramis på dig

Petra sa...

Åh, såklart vill jag vinna.

Jag har både mailat och länkat, så nu är det tumhållning som gäller. :-)

http://petravai.blogg.se/2010/october/vinn-en-tassimo-hos-linda.html