måndag, september 06, 2010

SHOPPINGRUNDA

Precis som de flesta andra dagar så blev det ingen direkt mjukstart dagen idag heller. Erik vaknade runt kvart i fem. Jag var uppe säkert 17 ggr och försökte få honom att somna om, men inte då. Han hade inte alls någon lust att sova mera. Vid kvart över fem hade han även lyckats väcka sin busige storebror William.

Men sen kom min snälla mamma hit och hjälpte till. Det är ju en del jobb när blöjor ska bytas, kläder ska tas på och så ska alla ha frukost. Adam har ju dessutom sin skolbuss som han ska med.



Nu på eftermiddagen har vi varit på en liten shoppingrunda. Hade en lista med grejer som behövde köpas och hade turen att hitta allt jag behövde ganska snabbt och smidigt! Tur det för jag blev ganska yr i huvudet emellanåt. Funderar på om jag har lågt blodtryck eller om det är något annat. Det känns så ofta som jag ska svimma. Blir snurrig, blek, kallsvettig och det bara dånar i öronen... men oftast räcker det att jag sätter mig ner en stund så blir det bättre.

William fick nya skor idag. Hittade dessa på Stadium för 199:-.


Skorna finns i stl 21-27.


Så här ser de ut när de sitter på fötterna. De är väldigt blåa! ;-)

Erik behövde också något att ha på fötterna. Provade lite olika skor, men hittade dessvärre ingenting som satt bra eller som fick sitta kvar. Sen hittade jag ett par söta Tiger-tossor. De får duga tills vidare!


Tiger-tossor köpta på H&M.

Till mig själv köpte jag en ny baddräkt. Det är ju inte riktigt säsong för det, men jag behövde en att ha på mig nu när jag börjat på vattengympan. Hade en tvådelad som jag köpte i somras, men den är så jobbig att gympa i för överdelen håller sig inte riktigt på plats.

Jag behövde även en ny jacka. Gick in på Vero Moda och kikade lite och hittade en där som passade bra. Det blev en svart "skinnjacka". Ska se om jag kan ta en bild på den sen. Även barnen fick några nya plagg. Jag gillar Lindex barnkläder för där har de ofta kläder i färger och mönster som man blir glad av!


Härliga plagg att leka i.

Barnbanner 04

3 kommentarer:

Lotta A sa...

Roligt med lite shopping , och ännu roligare blir det ju när man hittar allt man söker efter.
Då känner man sig så nöjd, när man sen åker från stan.....

malinj80 sa...

Skoj. Jag som hade tänkt ta me dig en dag til stan. Vet du pratade om en jacka igår, Söta tossor till Erik, skulle behöva ha ett par till Isak också.
Kram på dig Malin

Johanna sa...

Shopping är alltid roligt!!!

Skorna var ju superfina, synd att Edwin inte behöver skor än *ler* Tossor är jag oxå på jakt efter, har hittat på POP men de du hade med Tiger såg ju helt ok ut...

Hoppas kvällen blir bra och att du får tid att vila

Kram om