måndag, september 06, 2010

HUR SER HAN UT?!

Är det så här?!



Eller så här??!



Eller kanske rentav så här??!



Ja, nu undrar ni säkert vem jag menar. Jo, det är nämligen någon här som verkar käka strumpor, haklappar och nappar. De bara försvinner! Puts väck! Antalet singel-strumpor är många. Nappar köper vi nya ofta, men de är ändå alltid borta när man behöver en.

Och just nu har Erik inte en endaste haklapp (han gillar inte de hårda som William använder utan vill helst ha mjuka). Fattar inte vart de har tagit vägen. Det kan ju knappast vara någon som slängt dem! Har haft ganska många och köpte bland annat ganska många jättesöta haklappar av Stumpelisen när William var liten.

Är det någon som läser detta som möjligtvis har gamla haklappar liggande som era barn inte längre använder så får ni gärna höra av er så köper jag dem gärna.

6 kommentarer:

Lotta A sa...

Hi, hi......Jag det kan man verkligen fundera på. Hur ser han ut, han som trollar bort (som i vårt fall)Varenda strumpa, jo, oftast finns det EN.
Men inte den andra!
Man blir ju nästan tokig av att leta.
Nästan alla gånger så är det också det nyaste som man köpt, som sen är spårlöst väck!

Lisbet Lindell sa...

Jag tror det är det understa monstret som käkar allt, han ser lite rund ut om magen:) kram lisbet

Anonym sa...

Hahaha, du kan få alla våra singelstrumpor för jag kan lova att det inte avtar med ökande ålder heller. Mina barn är 8 och 12 och vi har en hel drös med singelstrumpor....
Vill du ha så säg bara till :)
Kram

Emma sa...

Åhlens säljer 5-pack mjuka haklappar för 59:-, dom använder min son =)

Mamma Mima på Landet sa...

Om du orkar vänta så syr jag gärna ett par till lilleman imorn. =) Har dåligt med beställningar å har lite abstinens! Vill du ha dom i blått? Eller spelar det ingen roll? Tryckknapp eller knyta? Hojta till så fixar ja några stycken imorn.
Kram så länge! /Mima

Fru Söderlund sa...

Jag tror att det ät tvättmaskinen. Den går inte på el, den går på strumpor. Jag tvättade 5 PAR sockar i får, nu finns det två omaka. Alla andra är borta.