torsdag, september 09, 2010

PW ACTIONS

Att sitta och leka med bilder är något jag gärna fördriver tiden med när jag känner att jag behöver vila hjärnan eller tänka på något helt annat. Det finns så mycket roligt man kan göra. Det finns många gratis-program på nätet, som jag nämnde förut idag, men det programmet jag gillar mest är Photoshop. Tyvärr har vi bara programmet på en av våra datorer och dessvärre inte på den som jag mest sitter vid.

Något jag gärna använder mig av i Photoshop är "actions". Ibland gör jag egna, men det finns många roliga och användbara som man kan ladda ner helt gratis från nätet också. En favorit är PW Actions.

Här är ett par bilder på mina söta kusiner som jag har lekt med...


Har använt mig av Fresh & Colorful + Colorized + Bring On The Eyes.

1 kommentar:

Lotta A sa...

Du är så duktig på det där med bilder och foton....
Dessa var jättefina!
Kram