onsdag, september 01, 2010

FÖRSTÅR INTE

Hur kan en bebis på knappt nio månader känna på sig hur mycket klockan är?! VARJE morgon klockan 4:30 vaknar han och vill äta välling. Det är lite jobbigt att han vaknar den tiden när man helst av allt bara vill sova ostört, men samtidigt är det ganska fascinerande att han som är så liten har stenkoll på tiden. Det diffar högst på några minuter åt ena eller andra hållet.



Idag är jag trött! Har vaknat till alldeles för många gånger i natt. Känns som jag skulle kunna sova ett dygn i sträck! Ögonlocken känns hur tunga som helst. Särskilt det vänstra.

Klantiga jag gick nämligen rakt in i kanten på sovrumsdörren innan jag la mig igår kväll! :-( Har fått en bula vid ögonbrynet. Aj aj! Hoppas bara att jag INTE får en "tjusig" blåtira också. Får ganska lätt blåmärken, men det är ju inte så himla roligt att få dem i ansiktet.

Inga kommentarer: