måndag, september 13, 2010

BORDE KÄNNA MIG UTVILAD

I natt har jag sovit som en klubbad säl. Vaknade inte förrän halv nio och har sovit ostört hela natten. Skönt och behövligt. Men ändå känner jag mig ganska trött idag! Tröttare än jag borde känna mig. Har gått runt och gäspat hela eftermiddagen.

På förmiddagen var jag och William på "dagis". Han har fått plats på förskolan som ligger precis nedanför vår gata. Det känns jätteskönt för nu kan jag både lämna och hämta honom där själv de dagar då jag mår bra. Idag har jag varit med honom där hela dagen. Jag tror nog att han verkar trivas och tycker att det är roligt där. Han är en aktiv och framåt liten kille som gillar när det händer saker och ting. I morgon ska jag också vara med honom en stund. Funkar det bra då också ska jag åka till sjukhuset några timmar medan han är kvar där.



Erik är riktigt förkyld. Näsan rinner som en kran och han hostar en del. Han är lite hes också och hade feber förut när jag kollade tempen. William är däremot piggare nu. En snorig näsa har han, men annars är det full rulle som vanligt.

Idag kom det ett paket med posten som luktade riktigt gott. Ja, jag kände faktiskt doften så fort jag öppnade brevlådan! :-) Där i fanns det en duschgel och tvål från Lush. Tack snälla Pernilla!!


Good Karma - "Sprid glädje och få din aura att lysa när du ger bort detta paket full med god karma. Happy Hippy duschgel och färgstarka Karma Soap piggar upp kropp & själ."

Stort tack även till Helena med familj som skickade över en jättefin haklapp! :-)

Lådan som Lush-grejerna låg i har nu förvandlats till en sång-låda som William ska få ta med sig till dagis i morgon. Där i finns tre av hans favoritsånger. Frågan är bara om det kommer synas i morgon vilka sånger det är. Han sitter just nu och plockar i och ur lapparna gång på gång. Så de är både lite skrynkliga och dreggliga.


En låda med några av Williams favorit-sånger.

2 kommentarer:

Caroline sa...

Hej Linda!
Du har fått en award av mig, kika in!! :-)
Vad skönt att förskolan ligger så nära ditt hem! Och härligt med paket på posten!
Hoppas du får sova gott i natt med, och att du känner dig piggare i morgon,
kram caroline

Anonym sa...

Det var det minsta jag kunde göra. Hoppas att du snart får positiva besked.

Kram, Pernilla