söndag, augusti 01, 2010

HUR MÅNGA POÄNG FÅR EN FLUGA?

"PC för alla" har en fototävling just nu. Röstningen går till som så att man får sätta ett poäng på bilderna man röstar på. Dessvärre brukar såna tävlingar mest bli som sådana att folk sitter och röstar ner andras bilder för att ens egen ska hamna på en bättre placering.

Ja, hur som helst. Är det någon som känner för att rösta på min fluga så skulle jag bli glad! :-)


Fast frågan är väl bara om flugor som kan vara så irriterande och jobbiga kan få högre poäng än 1:or?! ;-)

Min blogg har förresten blivit nominerad till Veckans blogg hos Karin Lund. Tack, det var roligt! Man kan rösta på sin favorit HÄR.

4 kommentarer:

Fnissi sa...

10 poäng för flugan av mig! Den är ju skitbra!!!!

Marie sa...

Inte för att flugor är något favvodjur men såklart fick den högsta poäng av mig, bilden är jättebra!

Kram Marie

Trebarnsmamman sa...

Flugor borde väll definitivt få högre poäng än getingar och bromsar!

Anonym sa...

10p såklart! Urbra foto!!! /Ninni