torsdag, juli 15, 2010

EN BLOMMA FÖR CANCERFONDEN

Mina föräldrar har en lanthandel i Brandstorp (som ligger mellan Hjo och Jönköping). Varje sommar har de utförsäljning av blommor och växter där. Speciellt för denna sommaren är att ni samtidigt stödjer Cancerfonden när ni köper en blomma! Igår fylldes insamlingen på med hela 1500:-! Tack så jättemycket!! :-)

Idag har även några SMS-gåvor kommit in. Tack Elias, Ebba, Sara, Lotta och Susanne! Den totala summan som kommit in genom insamlingen är 17 300:-.


Samtidigt som ni räddar livet på en växt kan ni även rädda livet på oss som drabbats av cancer... ;-)

VAD ÄR EN SMS-GÅVA?

SMS:a BESEGRA 2219 till 72988 för att skänka 50 kr till insamlingen. Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer kommer det att synas på gåvan. Annars blir din gåva presenterad som anonym. Exempel: BESEGRA 2219 Johan Ek

3 kommentarer:

Anna med 4prematurer sa...

Du får säkert höra hur stark o duktig du e. Och med risk för upprepning så måste jag säga att jag tänker på dig nån minut om dagen innan o efter jag läst din blogg..Du är stark, du är livsglad, du är en bra mamma...

Jag hoppas verkligen att allt går bra o att alla dina önskningar nu o framtida går i uppfyllelse!

/ En mamma

Lotta A sa...

Vilka fantastiska föräldrar du har,som kom med den iden att skänka de inkommande pengarna för växterna.
Till ett sådant bra ända mål !

"Ingen kan göra allt, men många kan göra mycket"

Stor kram

kerstin sa...

Fina blommor till bra ändamål
tänk om flera kunde tänka som dina föräldrar Linda
Ha en bra vecka nu snart slut på strålningen
sköt om dig kram