onsdag, juni 30, 2010

SOM ETT KALEJDOSKOP

Förut efter vi hade ätit kvällsmat fick jag nog den värsta "migrän-attacken" hittills. Önskar att det hade gått att spela in det jag ser så att ni hade kunnat få se hur det ser ut. Det är lite svårt att förklara, men det är rätt fint att titta på! Som att se världen genom ett kalejdoskop ungefär. Fast inte en massa olika färger utan snarare vitt och silvrigt.



Men hur fint det än må vara så vill jag att det försvinner för det är obehagligt och jobbigt när man inte själv kan välja när man vill börja och sluta titta genom det där kalejdoskopet.

Nä, dags att sova nu. Pratade med pappa i telefon för en liten stund sen och han påpekade att jag gäspade hela tiden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du kan få svar redan i morgon och att det är BRA! Blir ju orolig för dig... Hoppas du kan sova gott i natt och barnen också sussar hela natten. Jag tycker du har ett mod och styrka utan dess like... Kram

Marie/Fjortonde maj

Lotta A sa...

Det låter riktigt obehagligt när dessa "migrän attacker" kommer.
Hoppas att det lugnar ner sig nu under natten, så att du får sova gott......
Tänker på dej <3
Bamse kramar från oss i Åtvidaberg.